Ordina ondersteunt Raet bij verdere ontwikkeling e-HRM-portal
Nieuwegein, 6 december 2012
Raet selecteert Ordina als preferred supplier voor  ondersteuning bij de verdere
ontwikkeling van haar systemen. Hiermee kan de HR-softwareleverancier zijn
internationale strategie versneld verder uitbouwen. Â Als onderdeel van de
overeenkomst zet Ordina onder meer gespecialiseerde Microsoft-professionals in
bij Raet. Zo werkt Ordina aan de implementatie van het meertalige e-HRM-systeem
en aan de verdere uitbreidingen van de selfservice-functionaliteiten van de
portal Raet Online. De overeenkomst geldt voor onbepaalde tijd.
Cees van den Heijkant, CEO Raet: "Wij helpen vanaf oktober, onder de naam
Youforce, onze klanten met buitenlandse dochterondernemingen bij het
verwezenlijken van hun internationale HR-ambities. Daarnaast bedienen we
organisaties die in het buitenland zijn gevestigd, met onze oplossingen.
Hiervoor hebben we recent onze eerste vestiging in Londen geopend. Om aan de
internationale vraag van onze klanten te blijven voldoen, optimaliseren we ons
portfolio om ook Human Capital Management over de landsgrenzen te bedrijven. Het
gebruik van moderne technologie en de samenwerking met de juiste partners is
hierbij essentieel."
"Raet heeft aangekondigd haar dienstverlening uit te willen breiden naar
meerdere landen," zegt Barend de Zoete, Directeur Professional Services &
Projects. "Daarvoor moeten alle systemen aangepast worden naar meerdere talen.
Tegelijkertijd werkt Raet continu aan de verbetering van bestaande systemen. Wij
zijn er trots op dat we, met onze specialistische kennis van Microsoft, Raet
hierbij kunnen ondersteunen. Raet onderkent hiermee niet alleen onze
professionaliteit, maar ook onze samenwerkingsgerichtheid. We zien er dan ook
naar uit om de samenwerking met Raet verder te versterken."
# # #
OVER ORDINA
Ordina implementeert strategie in bedrijfsprocessen en ICT. Wij bedenken, bouwen
en beheren oplossingen voor een duurzame digitale wereld. Samenwerking met onze
klanten, partners en leveranciers leidt tot de beste oplossingen. Dit doen wij
vanuit gespecialiseerde divisies voor consulting, solutions en ICT. Ons
werkterrein is de Benelux. Daarbinnen bieden we (herhaalbare) oplossingen en
kennis voor de markten financiële dienstverlening, overheid, zorg en een aantal
specifieke segmenten binnen de industriemarkt. Ordina N.V. is opgericht in 1973
en het aandeel is genoteerd aan NYSE Euronext Amsterdam. Het bedrijf maakt
onderdeel uit van de Small Cap index. In 2011 haalde Ordina met ruim 3.000
medewerkers een omzet van ruim EUR 426 miljoen.
Voor meer informatie en beeldmateriaal:
Ordina
Media:
Sabine Steen-Lakerveld
Tel: +31(0)6 109 22 171
Sabine.Steen-Lakerveld@ordina.nl
www.ordina.nl
Investor Relations:
Pieter Schaffels
Tel: +31(0)6 132 85 033
Pieter.Schaffels@ordina.nl
www.ordina.nl
06-12-2012 Persbericht - Ordina ondersteunt Raet bij verdere ontw...:
http://hugin.info/130778/R/1662998/539225.pdf
This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of
Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that:
(i) the releases contained herein are protected by copyright and
other applicable laws; and
(ii) they are solely responsible for the content, accuracy and
originality of the information contained therein.
Source: Ordina via Thomson Reuters ONE
[HUG#1662998]